Vi söker kundtjänstmedarbetare i Falun

Vi fortsätter vår expansion och söker fler medarbetare till vårt lagbygge. Vår framgångsfaktor ligger i vårt engagemang, vår höga lägstanivå och vår fantastiska personal, som alla fokuserar på att leverera de bästa tjänsterna till våra kunder.     

Haglöf & Nordkvist är ett entreprenörsdrivet B2B-företag som sedan bolaget grundades lagt stort fokus på lösningar som sträcker sig bortanför våra kunders förväntningar. Vi levererar IT, Print- och Telefonilösningar inom alla branscher och våra kunder finns i hela Sverige. Vi älskar tillväxt och de närmaste fem åren vill fördubbla vår omsättning på 100 miljoner kronor. I vår värdegrund är vi tydliga med att vi skall göra både oss själva och våra kunder bättre. Våra kontor finns i Falun, Borlänge, Gävle, Uppsala, Sundsvall, Örnsköldsvik, Umeå och Östersund.

Vi söker dig som är social, serviceinriktad och vill jobba inom IT sektorn. Har du gått teknisk utbildning är det ett plus men absolut inget måste. Det är viktigt att du har intresse för att hjälpa andra människor och brinner för att lösa problem. Många gånger är du den våra kunder först kommer i kontakt med så vi tror att du är kommunikativ både i tal och skrift samtidigt som du är rak i din kommunikation. Vidare är du flexibel och van att fatta snabba beslut i högt tempo. Du är duktigt på att skapa goda relationer, både extern och internt.
Du erbjuds ett utvecklande arbete och goda möjligheter att påverka din egen roll.

Vi tror att du arbetat med eller har följande kvalifikationer:

• Ta emot inkommande samtal och till viss del utgående samtal (återkoppling m.m)
• Ansvara för inkommande serviceärenden
• Hantera ärendesystem och boka in tekniker hos kund
• Viss felavhjälpning
• PC/IT vana
• Goda kunskaper i Officepaketet

Profil och kvalifikationer Vi tror att du är en positiv, driven och engagerad person som älskar att arbeta tillsammans med andra människor. Du är professionell i ditt arbete och du har en god samarbetsförmåga och social kompetens som underlättar ditt arbete med både kollegor och kunder. Du är flexibel och anpassningsbar och du arbetar med god struktur. Du lösningsfokuserad, målinriktad och en bra lagspelare. Du är en problemlösare som ser det som en självklarhet att göra kunden nöjd och generera ett mervärde genom att i alla lägen agera professionellt, korrekt och med kundens bästa i fokus. Du brinner för att göra både oss och våra kunder bättre!

Det är meriterande om du har erfarenhet i ett eller flera av områdena ovan. Goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och skrift är en självklarhet. Övriga språkkunskaper är meriterande.

Förmåner Vi tycker det är viktigt att vår personal har det bra och du kan se fram emot att mötas av härliga kollegor och en del trevliga förmåner. Vi står självklart för alla arbetsredskap, profilkläder, friskvårdsbidrag mm. Vi gillar utmaningar, tävlingar och gläds med våra kollegor så vi firar våra segrar ganska ofta.

Ansökan Vill du arbeta på en utvecklande arbetsplats där vi lägger stort fokus på att göra varandra bättre, så vänta inte med din ansökan. Intervjuerna sker löpande så skicka in din ansökan redan idag till ansokan@hagnor.se märkt ”Kundtjänstmedarbetare i Falun”

Har du frågor rörande tjänsten så kontaktar du Fredrik Dahl på telefon 070-302 76 36 Vi undanber all kontakt ifrån rekryterings och bemanningsbolag i denna rekrytering.

Din profil

Utbildning

Gymnasial utbildning:

Kompetenser

Språk

Svenska:

Engelska:


Kontaktinformation

Kontaktpersoner

Fredrik Dahl,
fredrik.dahl@hagnor.se
070-302 76 36
0771-602020

Kontakta oss