En arbetsplats utan pärmar
Alla på ett företag skapar, använder och hanterar dokument varje dag. I många fall är dokumenten oumbärliga och det är därför viktigt att se till att de lagras på ett strukturerat sätt så att de finns tillgängliga vid behov.
Att leta i röran bland pärmar, hängmappar och pappershögar i jakt på dokument är tidskrävande, ineffektivt och saknar säkerhet. Med den digitala pärmen kan både små och stora företag enkelt få kontroll på dokument oavsett om det är leverantörsavtal, kundavtal, prislistor fakturor, personalinformation eller annan typ av information. Dessutom får du tillgång till dokumenten vart du än befinner dig via alla typer av enheter, din dator, iPad eller smartphone. Enkelt, effektivt och säkert.
Fördelar
Effektivt – Dokumenten kommer direkt in i ditt system och du slipper kostnader för manuell hantering, pärmar och förvaringsutrymme.
Säkert – Du styr vem som har tillgång till vad.
Sökbart – Med den digitala pärmen kan du snabbt söka efter dina dokument vart du än befinner dig och via alla typer av enheter, din dator, surfplatta eller smartphone.
Sänkta kostnader – En digital pärm frigör mycket tid som annars måste ägnas åt pappershantering.
Hur?
1. Pappersdokument skannas, digitaliseras...
2. ...och lagras i den digitala pärmen.
3. Dokumenten blir sökbara och enkla att hitta...
4 ...för alla på företaget. Du styr vem som har tillgång till vad.