Telefoni_som_tjanst.jpg

Telefoni som tjänst

Ett modernt sätt att lösa kommunikation på

Vår lösning för "Telefoni som Tjänst" ger Er ett modernt sätt att lösa er kommunikation på. Dessutom är den helt operatörs-oberoende och flexibel för förändringar.

Dagens företag befinner sig på en marknad där förutsättningarna ständigt ändrar sig. Därför är det viktigt att er telefonilösning är flexibel samtidigt som den är kostnadseffektiv och säker.

Framtidens telefonilösningar måste vara flexibla för att kunna möta företagens behov. När ett företag växer eller drar ner på sin verksamhet måste
telefonisystemet följa efter. Telefoni som tjänst från Haglöf & Nordkvist AB innebär en mycket stor flexibilitet för dig som kund.

Som kund väljer du en grundpaketering som passar ditt företags behov. I denna grundpaketering ingår ett antal basfunktioner som många gånger är generisk för de allra flesta företag. Utöver grundpaketen finns sedan ett antal tillvalsalternativ att göra för att anpassa lösningen till just sitt bolags specifika behov.

Haglöf & Nordkvist "Telefoni som tjänst" går att kundanpassa i hög grad men grundtanken med att lösningen är flexibel vad gäller att kunna växla upp och ner i antalet användare finns kvar samt att lösningen inte kräver några grundinvesteringar.



Kontakta oss