Avtalshantering.jpg

Avtalshantering

Inköparen och ekonomichefens bästa vän

Alla företag, oavsett storlek, tecknar löpande olika former av avtal. Att hantera dessa avtal manuellt kan kräva stora administrativa resurser och det är också svårt att säkerställa att ingen obehörig får tillgång till känslig information.

Med Avtalshantering kan vi samla alla dina avtal så som hyresavtal, leasingavtal, ramavtal, försäkringar med flera i ett system. Där kan du snabbt och smidigt registrera, bevaka och hantera dina avtal vart du än befinner dig och via alla typer av enheter, din dator, surfplatta eller smartphone. Med automatiska påminnelser via mail eller sms får du enkelt information när avtal löper ut, ska omförhandlas eller sägas upp och du styr själv vilka på företaget som ska ha tillgång till tjänsten och med vilka behörigheter. Du får en smidig, säker och lättöverskådlig avtalshantering helt enkelt.

Fördelar

Tillgängligt – Du får tillgång till alla avtal både på och utanför kontoret via datorn, surfplattan eller din smartphone.

Sökbart – Du kan enkelt söka efter dina avtal.

Säkert – Du styr vilka på företaget som ska ha tillgång till tjänsten och med vilken behörighet.

Ordning och reda – Avtalen finns alltid samlade på ett ställe och med automatiska påminnelser missar du aldrig att säga upp, förlänga eller omförhandla.

Hur?

Avtalshantering.jpg

1. Alla avtal skannas in i systemet.

2. Du hanterar och sätter regler för avtalen som påminnelser, behörigheter m.m.

3. Påminnelser skickas ut när avtal löper ut, ska omförhandlas eller sägas upp.

4. Du får tillgång till alla avtal via datorn, surfplattan eller din smartphone.


 

Kontakta oss